نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
زازا رفتنی است؟

زازا رفتنی است؟

با وجود اینکه بارها نسبت به خروج از تورین ابراز بی علاقگی کرده و خواهان حضور در جمع بیونکونری بوده است، اکنون به نظر می رسد که زازا باید تغییر ذهنیت داده و آماده ی حضور در ولفسبورگ و یا تیم دیگری باشد!

 

ولفسبورگ در طول این تابستان بارها برای خرید زازا ابراز تمایل کرده است اما هر بار به جهت بی میلی زازا برای ترک تورین، پیشنهادش از سوی بازیکن رد شده است. با این حال، به نظر می رسد هنوز ولفسبورگ پا پس نکشیده و با پیشنهادی 25 میلیون یورویی خواهان حضور وی در آلمان است! البته به جهت بی میلی مکرر زازا برای رفتن به آلمان، ولفسبورگ به دنبال بازیکن جایگزینی برای زازا نیز می باشد.

 

منابع ایتالیایی گزارش داده اند که جذب ماتیچ در اولویت کار یوونتوس قرار دارد، اما کونته با جدایی این بازیکن از چلسی مخالف است و طبق گزارش امروز گازتا دلا اسپورت، ممکن است یووه برای تسهیل خرید ماتیچ، از زازا در معامله ی خود با چلسی بهره برد.

 

زازا همواره تاکید داشته است که مشتاق است برای حضور در ترکیب اصلی یووه، مبارزه کند و از تلاش برای این مهم دست بر نمی دارد اما در حال حاضر به نظر می رسد دیگر قبول کرده است که باید بیونکونری را ترک کند.

 

 طبق گزارش ها، یوونتوس برای تأمین هزینه خرید یک هافبک دفاعی که خواسته ی الگری است، مشتاق است که مهاجم خود را به فروش برساند، مهاجمی که تابستان گذشته از ساسولو به یووه پیوست اما پس از تحمل دورانی ناامید کننده، هنوز نتوانسته است جایگاهی در تیم اصلی برای خود به دست آورد. او در طول فصل گذشته تنها 19 بار در سری A به میدان رفت، که حاصل آن به ثمر رساندن تنها 5 گل بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: